Фрагмент уроку з
навчання читання з теми “Animals” (за підручником Алли Несвіт “We Learn English” 3 клас)
Етап. Мета. Прийом
|
Зміст роботи
|
Етап: підготовчий до сприйняття і розуміння тексту
друкованого тексту.
Мета: зняти фонетичні, лексичні і граматичні труднощі.
Прийом: імітація зразка мовлення, семантизація нової
лексики; пояснення, наочність; бесіда – узагальнення граматичного матеріалу.
|
We are going to read interesting facts about
animals. Do you like stories about animals? It is funny to read about them.
1. But
first listen to the interesting facts.
a) What
do you know about wild animals?
2. Now
repeat after me: lion, fox, shark, crocodile, squirrel, bear, parrot, camel,
giraffe.
|
Етап: виконання перед текстових завдань. Впізнавання
нових слів.
Мета: розвивати навички перекладу, формувати рецептивні
лексичні навички.
Прийом: читання, переклад
|
|
Етап: виконання перед текстових завдань.
Мета: розвивати навички та вміння складати речення з
новою лексикою, формувати репродуктивні лексичні навички.
Прийом: читання, переклад.
|
|
Етап: читання тексту з метою розуміння загального
змісту.
Мета: розвивати вміння читання й розуміння прочитаного.
Прийом: ознайомлювальне читання вголос.
|
|
Етап: контроль розуміння прочитаного.
Мета: проконтролювати розуміння прочитаного тексту.
Прийом: визначення вірних варіантів закінчення речень.
|
|
Етап: контроль розуміння прочитаного.
Мета: контролювати розуміння прочитаного тексту за
допомогою спеціальних запитань.
Прийом: запитання – відповідь.
|
Answer the where – questions.
|
1. Correct
the mistakes:
Leon – lion
Girafe – giraffe
Shnake – snake.
2. Fill
in the missing letters.
Li__n, f__x, s__ark, c__rocod__le, sq__ir__el, be__r,
__arrot, sna__e, t__rt__ise, c__m__l, gir__ff___.
3. Make
up the word form the following letters:
i, o, l, n - ___________
x, o, f - _____________
a, r k, s, h - _____________
r, o, c, o, I, d, e, l - _____________
q, s, i, r, r, u, l, e - ______________
b, r, a, e - _________________
t, a, p, o, r, r - __________________
n, s, k, a, e - ____________
o, t, r, e, s, t, i, o - ____________
l, e, m, a, c - ________________
f, f, e, g, i, r, a - ______________
4. Change
one letters and create new animals.
Parrot, tortoise, elephant, tiger……..
5. Translate
into English
Белка –
Лев –
Акула –
Медведь –
Крокодил –
Лиса –
Черепаха –
Попугай –
Змея –
Верблюд –
Жираф –
And put these words in alphabetical order.
6. Play
game “Yes” or “No”
1.
Does camel eat grass?
2.
Can fox fly?
3.
Has crocodile got sharp teeth?
4.
Does parrot eat other animals?
5. Does
lion live in the forest?
Немає коментарів:
Дописати коментар