середа, 28 березня 2018 р.

Фрагмент уроку з навчання читання з теми “Animals” (за підручником Алли Несвіт “We Learn English” 3 клас)

Фрагмент уроку з навчання читання з теми “Animals” (за підручником Алли Несвіт “We Learn English” 3 клас)
Етап. Мета. Прийом
Зміст роботи
Етап: підготовчий до сприйняття і розуміння тексту друкованого тексту.
Мета: зняти фонетичні, лексичні і граматичні труднощі.
Прийом: імітація зразка мовлення, семантизація нової лексики; пояснення, наочність; бесіда – узагальнення граматичного матеріалу.
We are going to read interesting facts about animals. Do you like stories about animals? It is funny to read about them.
1.       But first listen to the interesting facts.
a)       What do you know about wild animals?
2.       Now repeat after me: lion, fox, shark, crocodile, squirrel, bear, parrot, camel, giraffe.

Етап: виконання перед текстових завдань. Впізнавання нових слів.
Мета: розвивати навички перекладу, формувати рецептивні лексичні навички.
Прийом: читання, переклад

Етап: виконання перед текстових завдань.
Мета: розвивати навички та вміння складати речення з новою лексикою, формувати репродуктивні лексичні навички.
Прийом: читання, переклад.

Етап: читання тексту з метою розуміння загального змісту.
Мета: розвивати вміння читання й розуміння прочитаного.
Прийом: ознайомлювальне читання вголос.

Етап: контроль розуміння прочитаного.
Мета: проконтролювати розуміння прочитаного тексту.
Прийом: визначення вірних варіантів закінчення речень.

Етап: контроль розуміння прочитаного.
Мета: контролювати розуміння прочитаного тексту за допомогою спеціальних запитань.
Прийом: запитання – відповідь.
Answer the where – questions.


1.       Correct the mistakes:
Leon – lion
Girafe – giraffe
Shnake – snake.

2.       Fill in the missing letters.
Li__n, f__x, s__ark, c__rocod__le, sq__ir__el, be__r, __arrot, sna__e, t__rt__ise, c__m__l, gir__ff___.

3.       Make up the word form the following letters:
i, o, l, n - ___________
x, o, f - _____________
a, r k, s, h - _____________
r, o, c, o, I, d, e, l - _____________
q, s, i, r, r, u, l, e - ______________
b, r, a, e - _________________
t, a, p, o, r, r - __________________
n, s, k, a, e - ____________
o, t, r, e, s, t, i, o - ____________
l, e, m, a, c - ________________
f, f, e, g, i, r, a - ______________

4.       Change one letters and create new animals.
Parrot, tortoise, elephant, tiger……..

5.       Translate into English
Белка –
Лев –
Акула –
Медведь –
Крокодил –
Лиса –
Черепаха –
Попугай –
Змея –
Верблюд –
Жираф –

And put these words in alphabetical order.

6.       Play game “Yes” or “No”
1.       Does camel eat grass?
2.       Can fox fly?
3.       Has crocodile got sharp teeth?
4.       Does parrot eat other animals?

5.       Does lion live in the forest?  

Немає коментарів:

Дописати коментар