Фрагмент
уроку з навчання діалогічного мовлення (за підручником Алли Несвіт “We Learn English” 3
клас)
Схема спеціального питання
Питальне слово + допоміжне дієслово + підмет + присудок у
необхідній формі + інші слова
What| When| do|does|did
Where|Why| have|has S V
Which|How is|are
Алгоритм складання діалогу – розпитування
2. Етап демонстрації
Мета: надати учням зразок діалогічного мовлення з теми
Прийом: слухання, читання вголос/про себе, за диктором.
T. Open your books on page 48. You see the dialogue of
two girls, one of them have a party. Listen to their talk and follow my reading
looking at your books.
3. Етап тренування
Вправа 1.
Мета: тренувати учнів у читанні діалогу – зразка
Прийом: рольове читання учнями діалогу
T. Now pupils, read the dialogue in roles. Change your roles.
Вправа 2.
Мета: тренувати учнів у наданні правильних відповідей
Прийом: вправляння, відповіді на запитання.
T. Now you see the same dialogue, but the phrases of
the second girl are missing. Remember what she answered and restore the
dialogue.
Вправа 3.
Мета: тренувати учнів у складанні питань.
Прийом: вправляння, складання питань.
T. Now you see the same dialogue, but the phrases of
the first girl are missing. Remember what she answered and restore the
dialogue.
Вправа 4.
Мета: вчити учнів презентувати діалог.
Прийом: драматизація вивченого діалогу напам’ять.
T. Try to learn the dialogue by heart.
Dramatize the dialogue.
Вправа 5.
Мета: вчити учнів складати діалоги за зразком.
Прийом: вправляння, складання діалогів.
T. Look at the dialogue and change the answers as if
you have another situation, dramatize your dialogue.
4. Етап контрольний, практики у спілкуванні.
Мета: вчити учнів складати діалоги за ситуацією з
власного досвіду без опори.
Прийом: практика в спілкуванні.
Вправа 1. Imagine, that your friend have a birthday party. Speak
to him about it.
Немає коментарів:
Дописати коментар