Фрагмент уроку з навчання вимови звуків
Етап. Мета. Прийоми
|
Зміст роботи
|
1.Мета: ввести учнів в іншомовне середовище.
Вмотивування їх на виконання завдань.
Прийом: привітання, ознайомлення з гостем.
|
T. Good morning children. I am glad to meet you. How are you? Today we have a guest at our lesson. He is my friend. First of all? Let me introduce him to you. His name is Mousie. Now he wants to show you a letter and its sound.
So you have to listen to him very carefully and try to understand him. You
are welcome, Mousie.
|
2. Мета: Підготовка учнів до вимови англійських звуків.
Прийом: тренування - гра
|
T.
Діти на кожному уроці ми будемо з вами вчитися правильно вимовляти всі
звуки, слова і речення англійською мовою. Допомагатиме нам в цьому наш
приятель Mousie. Дивіться уважно за мною і виконуйте вправи на
вивчення звуків.
1)
Кожного ранку Mousie прокидається
і позіхає. Ось так (вимова звуків [о] у
багаторазовому повторенні хором, індивідуально);
2)
Він чує щось за вікном. Але нічого не бачить, тому що
вікна запотіли. Давайте дмухнемо на віконце. Ось так: ( вимова звука [h]
3)
А зараз кваче жаба на болоті. Ось так: [w] (
вправа на вимову звука [w])
4)
Зараз Mousie бачить на
вулиці екскаватора. В ньому великий ківш і він працює ось так (завдання язик
– ківш для вимови альвеолярних звуків [t], [l], [n], [z])
5)
Задоволений Mousie дивиться
на себе в люстерко, він собі подобається і дивується. Ось так: (вимова [jo], [ou])
6)
Це його звеселило і він посміхнувся (вимова вузьких [e], [i], [ei], [ai]).
|
3. Мета: продемонструвати дітям нову літеру та
правильну вимову звуків, яким вона вимовляється [].
Прийом: демонстрація зразка.
|
T. Letter “I i”
Діти, сьогодні ми з вами познайомимось зі звуком
англійської мови. Mousie приноситиме нам різні звуки на уроки. Перший звук, який
ви сьогодні почуєте, це - [a i]. Він дуже важливий в англійській мові, адже він
позначає ціле слово «I», тобто – «Я». Він дуже схожий на український. Уявіть,
що ви доторкнулися до дуже гарячого чайника. Що ви скажете? Цей звук
вимовляється правильно, якщо ви широко розкриєте рота: [a i]
|
4. Мета: контроль запам’ятовування звуку.
Прийом: гра «Впіймай звук».
|
T. Діти, а зараз ми перевіримо, як ви запам’ятали новий
звук англійської мови. Я промовлятиму звуки, а ви, якщо почуєте новий звук,
плескайте у долоні: [a i], [b], [e], [a i], [i], [e i], [m], [o], [a i], [jo], [ou], [f], [a i].
|
5. Мета: контроль впізнавання і запам’ятовування звуку.
Прийом: гра «Впіймай слово».
|
T. Діти, а зараз ми пограємо в гру «спіймай слово». Я
буду промовляти слова англійською мовою, а ви плескайте у долоні, тобто
спіймайте слово, в якому є звук, з яким ми познайомилися: [a i]: hello, hi, what, bye, name, lie, your, is, my.
|
6. Мета: вчити вимовляти звук [a i].
Прийом: тренування – гра, хорове повторення за вчителем.
|
T. діти, а зараз ми пограємо у гру «Луна». Я вимовлятиму
звук, а ви повторюйте його чотири рази як луна.
А зараз поєднаємо цей звук з вже знайомими словами: my, hi, bye.
|
7. Мета: контроль.
Прийом: індивідуальне виконання дітьми завдань.
|
T. Mousie хоче подивитися як ви навчилися вимовляти цей звук.
Прокажіть йому.
Діти, а зараз ми навчимося вітати один одного
англійською мовою. А допоможуть нам в цьому оці два собачка (пальчикові
іграшки). Подивіться, як вони вітають одне одного. Педагог виконує ролі: Ні!
Вам знайомі ці слова? Так, ви їх вже чули. Цими словами англійці вітаються, а
означають вони «привіт». Зараз ми пограємо в цю гру «Потиснемо руки». Ви
знаєте, що на футбольному полі спортсмени завжди вітають одне одного і
тиснуть руки. Розподіліться на дві команди. Одна команда – спортсмени з
України, інша – з Великобританії. Привітайтеся Ні! І потисніть руки.
Починають українці. Поміняйтеся ролями.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар