середа, 28 березня 2018 р.

Фрагмент уроку з навчання вимови звуків

Фрагмент уроку з навчання вимови звуків

Етап. Мета. Прийоми
Зміст роботи
1.Мета: ввести учнів в іншомовне середовище. Вмотивування їх на виконання завдань.
Прийом: привітання, ознайомлення з гостем.
T. Good morning children. I am glad to meet you. How are you? Today we have a guest at our lesson. He is my friend. First of all? Let me introduce him to you. His name is Mousie.  Now he wants to show you a letter and its sound. So you have to listen to him very carefully and try to understand him. You are welcome, Mousie.
2. Мета: Підготовка учнів до вимови англійських звуків.
Прийом: тренування - гра
T. Діти на кожному уроці ми будемо з вами вчитися правильно вимовляти всі звуки, слова і речення англійською мовою. Допомагатиме нам в цьому наш приятель Mousie. Дивіться уважно за мною і виконуйте вправи на вивчення звуків.

1)      Кожного ранку Mousie прокидається і позіхає. Ось так (вимова звуків [о] у багаторазовому повторенні хором, індивідуально);
2)      Він чує щось за вікном. Але нічого не бачить, тому що вікна запотіли. Давайте дмухнемо на віконце. Ось так: ( вимова звука [h]
3)      А зараз кваче жаба на болоті. Ось так: [w] ( вправа на вимову звука [w])
4)      Зараз Mousie бачить на вулиці екскаватора. В ньому великий ківш і він працює ось так (завдання язик – ківш для вимови альвеолярних звуків [t], [l], [n], [z])
5)      Задоволений Mousie дивиться на себе в люстерко, він собі подобається і дивується. Ось так: (вимова [jo], [ou])
6)      Це його звеселило і він посміхнувся (вимова вузьких [e], [i], [ei], [ai]).
3. Мета: продемонструвати дітям нову літеру та правильну вимову звуків, яким вона вимовляється [].
Прийом: демонстрація зразка.
T. LetterI i
Діти, сьогодні ми з вами познайомимось зі звуком англійської мови. Mousie приноситиме нам різні звуки на уроки. Перший звук, який ви сьогодні почуєте, це - [a i]. Він дуже важливий в англійській мові, адже він позначає ціле слово «I», тобто – «Я». Він дуже схожий на український. Уявіть, що ви доторкнулися до дуже гарячого чайника. Що ви скажете? Цей звук вимовляється правильно, якщо ви широко розкриєте рота: [a i]
4. Мета: контроль запам’ятовування звуку.
Прийом: гра «Впіймай звук».
T. Діти, а зараз ми перевіримо, як ви запам’ятали новий звук англійської мови. Я промовлятиму звуки, а ви, якщо почуєте новий звук, плескайте у долоні: [a i], [b], [e], [a i], [i], [e i], [m], [o], [a i], [jo], [ou], [f], [a i].
5. Мета: контроль впізнавання і запам’ятовування звуку.
Прийом: гра «Впіймай слово».

T. Діти, а зараз ми пограємо в гру «спіймай слово». Я буду промовляти слова англійською мовою, а ви плескайте у долоні, тобто спіймайте слово, в якому є звук, з яким ми познайомилися: [a i]: hello, hi, what, bye, name, lie, your, is, my.

6. Мета: вчити вимовляти звук [a i].
Прийом: тренування – гра,  хорове повторення за вчителем.
T. діти, а зараз ми пограємо у гру «Луна». Я вимовлятиму звук, а ви повторюйте його чотири рази як луна.
А зараз поєднаємо цей звук з вже знайомими словами: my, hi, bye.
7. Мета: контроль.
Прийом: індивідуальне виконання дітьми завдань.
T. Mousie хоче подивитися як ви навчилися вимовляти цей звук. Прокажіть йому.
Діти, а зараз ми навчимося вітати один одного англійською мовою. А допоможуть нам в цьому оці два собачка (пальчикові іграшки). Подивіться, як вони вітають одне одного. Педагог виконує ролі: Ні! Вам знайомі ці слова? Так, ви їх вже чули. Цими словами англійці вітаються, а означають вони «привіт». Зараз ми пограємо в цю гру «Потиснемо руки». Ви знаєте, що на футбольному полі спортсмени завжди вітають одне одного і тиснуть руки. Розподіліться на дві команди. Одна команда – спортсмени з України, інша – з Великобританії. Привітайтеся Ні! І потисніть руки. Починають українці. Поміняйтеся ролями.

Немає коментарів:

Дописати коментар